Boldogságóra akkreditált képzés pedagógusoknak

Gyakorlatorientált képzés a pedagógusok és a gyerekek érzelmi intelligenciájának és pozitív gondolkodásának fejlesztéséhez

Az eredmény: optimista, kitartó és magabiztos óvodások és iskolások, akik megoldandó feladatként kezelik a mindennapi feladatokat és észreveszik az élet szépségeit, az örömteli pillanatokat. Pozitív életszemléletükkel boldog, határozott és pozitív énképpel rendelkező iskolássá, majd felnőtté válnak.

Legyél Te is képzett boldogságóra oktató!

Videó lejátszása
1500ovodaesiskola
100egyermek
7000pedagogus
tudományosan

A Boldogságóra Programról

A Boldogságóra Integrált Programot Bagdi Bella pszichológus indította el 2014-ben a Jobb Veled a Világ Alapítvány elnökeként azzal a céllal, hogy elősegítse a gyerekek és fiatalok mentális egészségének és jóllétének fejlesztését, támogatva őket abban, hogy boldogabb és kiegyensúlyozottabb életet élhessenek, ugyanakkor egészséges megküzdési stratégiákkal reagálhassanak az élet elkerülhetetlen kihívásaira.
 
 A Boldogságóra Integrált Program az elmúlt 10 évben Magyarország legnagyobb óvodai és iskolai, a jóllétstratégiák oktatását támogató szakmai közösségévé nőtte ki magát: a 2024/25-ös tanévben 1500 intézmény tagja a szakmai hálózatunknak, programjaink hatékonyságát pedig az ELTE PPK empirikus kutatásokkal igazolta.

Jelenlegi módszertanát szakmai összefogás eredményeként pszichológusok, gyakorló pedagógusok, kutatóprofesszorok dolgozták ki, majd fejlesztették tovább a gyakorlati tapasztalatok alapján és a pozitív pszichológia eredményeire építve.

Elméleti és gyakorlati feladatai fejlesztik a pedagógusok és a gyerekek érzelmi intelligenciáját és pozitív gondolkodását, valamint lehetőséget ad a szülők bevonására is.

Jelenlegi módszertanát szakmai összefogás eredményeként pszichológusok, gyakorló pedagógusok, kutatóprofesszorok dolgozták ki, majd fejlesztették tovább a gyakorlati tapasztalatok alapján és a pozitív pszichológia eredményeire építve.

Elméleti és gyakorlati feladatai fejlesztik a pedagógusok és a gyerekek érzelmi intelligenciáját és pozitív gondolkodását, valamint lehetőséget ad a szülők bevonására is.

A​ Boldogságórák hatékonyságát és eredményeit az ELTE Pozitív Pszichológia Kutatócsoportja tudományosan is vizsgálta.

A figyelem és kognitív tesztek alapján megállapították, hogy a gyakorlatok erősítik a gyerekek önbizalmát, a kitartását, fokozzák a koncentrációs képességet, fejlesztik a divergens gondolkodást és a kreativitást.

Mit mondanak a pedagógusok a boldogságórákról?

Budáné Tóth Gabriella előadása a boldogságórákról az Erkel Színházban
Kossuth Lajos Ált. Isk. intézményvezetője a boldogságórákról
Tabajdi Éva iskolapszichológus a boldogságórákról

Mit mondanak a gyerekek a boldogságórákról?

​Boldogságóra a debreceni Árpád Vezér Általános Iskola
Boldogságóra a budapesti Szent Margit Gimnáziumban
​Boldogságóra a kerékteleki Gárdonyi Géza Általános Iskolában

Milyen elemekből épülnek fel a boldogságórák?

Elméleti háttér
Óravázlat
Mesék – történetek minden témához
Szabadon választható feladatok
Relaxációs program
Személyiségfejlesztő gyerekdalok

Nagykövetek a Boldogságóra mellett

Mire számíthatsz a képzésen?

Megismered a boldogságórák témaköreit, módszertanát, azok elméletét és gyakorlati megvalósítását, valamint a pozitív pszichológia eredményeit.
Megtanulhatod az órákon használható tanulásszervezési módszereket, megismered a kézikönyveket, a munkafüzeteket és a programhoz készített segédanyagokat.
Erősítheted személyes és szakmai tudatosságodat, elmélyítheted az ismereteidet a holisztikus pedagógia módszerek és a boldogságórák gyakorlatainak segítségével.
Segíteni tudsz majd a gyerekek érzelmi intelligenciájának és pozitív gondolkodásának fejlesztésében.
Az önismeret és az érzelmi intelligencia fejlesztésével a gyerekek stressztűrő képességén is javíthatsz.
A boldogságórák pozitív hatásait nem csak a gyereken veszed majd észre, előnyeit saját magadon is tapasztalni fogod.

A Boldogságóra Program szakmai vezetői

Prof. Dr. Bagdy Emőke
a Boldogságóra Program fővédnöke,
klinikai szakpszichológus és pszichoterapeuta, professor emeritus

Bagdi Bella
a Boldogságóra Integrált Program alapítója és vezetője, pszichológus, mindfulness tanár (MBSR, MBCT), tudatos önegyüttérzés tanár (MSC) 

Prof. Oláh Attila
a Boldogságóra Program tudományos szaktanácsadója,
az ELTE Pozitív Pszichológia Laboratórium vezetője

​A Boldogságóra akkreditált képzést neked ajánljuk, ha...

Már több mint 7.000 pedagógus csatlakozott a Boldogságóra Programhoz. Jelentkezz te is most akár 30%-os kedvezménnyel!

​Hamarosan induló képzéseink

Utolsó két időpont az idei évben, már elérhetőek a januári képzések.

BUDAPEST MF59

2024. november 21-22-23.
9-17 óra

Online képzés MF61

2024. november 29., december 6-7.
9-17 óra

Online képzés MF01

2025. január 11., 18., 25.
9-17 óra

Online képzés MF02

2025. január 10., 16-17.
9-17 óra

BUDAPEST MF03

2025. január 15-16-17.
9-17 óra

BUDAPEST MF04

február 6-7-8.
9-17 óra

Online képzés MF51

2024. október 23., 30-31.
9-17 óra

LEZÁRVA!

Online képzés MF52

2024. október 8., 15., 22.
9-17 óra

LEZÁRVA!

Keveseb mint 3 hely maradt!

Online képzés MF53

2024. október 1., 10-11.
9-17 óra

LEZÁRVA!

Az online képzésről:

Be kell valljuk, mi is nehezen szántuk rá magunkat, hogy online Boldogságóra képzéseket tartsunk, mert a Boldogságórák erejét éppen a személyes kapcsolódásokban látjuk. De a mostani helyzet bennünket is rákényszerített az online tér használatára. Néhány hónap és sok online tantestületi és egyéni képzéssel a hátunk mögött azt mondhatjuk, hogy ennek a képzési formának is megvannak a hátrányai és az előnyei is. Összegyűjtöttük ezeket.

Hátrányai:

  • személyes kapcsolódás hiánya
  • csoportmunkák, páros munkák lehetőségeinek korlátozottsága
  • technikai nehézségek
  • kicsit lassabb tempó a technika miatt

Előnyei:

  • olyanok is részt tudnak venni képzésen, akiknek eddig a fizikai távolság miatt nem volt lehetőségük rá
  • kényelmesen, a saját otthonodból vehetsz részt a képzésen
  • rugalmasabb keretek, rövidebb közös munka, egyéni szabadság a gyakorlati feldolgozásban
  • ötletek online foglalkozásokhoz (mivel most sok pedagógus is online tart órákat, segítséget ad a boldogságórák online megtartásához)

És ami változatlan:

Továbbra is mindent megteszünk azért, hogy a 30 órás akkreditált Boldogságóra képzésen a fizikai távolságokat legyőzve, és az online tér adta lehetőségeket megragadva, sikeresen átadjuk a program szellemiségét, hogy egy teljes értékű képzésen tudjál részt venni, trénereink magas minőségben, személyközpontúan adják át a Boldogságórák esszenciáját, tudásanyagát.

Vélemények, visszajelzések az online képzésekről

Így látta a képző:

„Ezt a képzést a személyes képzések mellé helyezem a szívemben, mert ugyanolyan pozitív érzéseket, csapatélményt, feltöltődést tapasztaltam meg, mint a személyes tréningek során. Az online képzések során még többet kamatoztathatok a kreativitásomból, mert a technika és az online tér több kihívást tartogat számomra is.”

Veres-Lukács Lilla (Boldogságóra tréner egy konkrét online képzés kapcsán)

Ilyennek érezte a résztvevő:

„Az online képzés erőssége az a pozitív környezet volt, amit az online oktatáson keresztül is meg tudott teremteni a képző, biztonságos, nyugodt, nyitott környezet volt.”

„Jó csapat, jó hangulat, érdekes tananyag.”

„A képzés legkellemesebb élménye, hogy online felületen is születhetnek kellemes találkozások.”

 „Nem kellett utazni, a megszokott iskolai környezetben voltunk, ami biztonságérzetet adott. A technika segítségével magunk mellett, magunk között éreztük a trénerünket. Úgy végeztük a feladatunkat, úgy figyeltünk, mintha személyesen jelen lett volna.”

„Itthonról kényelmesen volt elvégezhető. Jól követhető volt.”

„Mindent összevetve egy nagyon jó képzésen vehettünk részt. Az előadó szakmailag felkészült volt, empatikus, figyelmes, lényegre törő. Nagyon jó gyakorlatokat választott. Nagyon örülök, hogy részt vettem a képzésen. Boldogsággal telítődhettem, új ismeretekkel lettem gazdagabb.

„Bár online zajlott a képzés, de az egyes témakörökhöz tartozó bemutatott és megismert játékokat nagyon hatékonynak tartom.”

A képzés részletei (online képzés esetén)

A TOVÁBBKÉPZÉS IDŐTARTAMA

Óraszáma: 30 ÓRA

ALAPÍTÁSI ENGEDÉLY NYILVÁNTARTÁSI SZÁMA:

504/10/2020

​JELENTKEZÉS FELTÉTELE:

egyetemi vagy főiskolai pedagógiai végzettség.

A képzés díja

TELJES ÁR

69.000 Ft

KEDVEZMÉNYES ÁR

A Jobb Veled a Világ Alapítvány a pedagógusoknak és a közoktatási intézményben tanítóknak a tanfolyam díjából 30%-ot átvállal!

49.000 Ft

​(csak pedagógusoknak és közoktatási intézményben tanítóknak)

Gyakori kérdések

A Boldogságóra képzés 3 napos, összesen 30 órás.

Program mindhárom napon (online képzések esetében az időpontok változhatnak):

9:00 – 10:30 – előadás
10:30 – 10:45 – szünet
10:45 – 12:15 – előadás
12:15 – 12:45 – ebéd
12:45 – 14.15 – előadás
14:15 – 14:30 – szünet
14:30 – 16:00 – előadás
16:00 – 16:15 – szünet
16:15 – 17:45 – előadás

Igen, a Boldogságóra képzés akkreditált továbbképzés, elvégzése után 30 kreditpontot kapsz. Alapítási engedély nyilvántartási száma: 504/10/2020

A Boldogságóra képzés a pozitív pszichológia kutatási eredményeire épít. A módszertan elsajátításához gyakorló pedagógusok és pszichológus által kidolgozott szakkönyvet, munkafüzetet és segédanyagot, relaxációs technikákat és dalokat is használunk.

A képzés ára tartalmazza a résztvevői segédletet.

A 35%-os speciális kedvezményt a Jobb Veled a Világ Alapítvány jóvoltából pedagógusok, óvodapedagógusok és közoktatási intézményben tanítók vehetik igénybe.

Az akkreditált képzésre való jelentkezés feltétele egyetemi vagy főiskolai pedagógiai végzettség. Elsősorban óvodapedagógusokat, tanítókat, tanárokat, fejlesztőpedagógusokat, gyógypedagógusokat, logopédusokat, kollégiumi nevelőket, pszichológusokat és szociálpedagógusokat várunk.

Igény esetén a képzést kihelyezett formában a teljes tantestület számára is megtartjuk. Ennek feltételeiről az info@boldogsagorakepzes.hu e-mail címen kérhetsz bővebb információt.

A képzés minimum 12 fő esetén indul.

A szállás és az étkezés díját a képzés ára nem tartalmazza.